1. Adatkezelő adatai

  • Név / Cég: Wood IT Kft.

  • Cégazonosító: 13 09 193720

  • Székhely: 2142 Nagytarcsa, Felső Ipari körút 2/C B. ép. 13. ajtó

  • E-mail: wooditkft@gmail.com

  • Telefon: (+36) 70/544-7165


2. A személyes adatok forrása és típusa

  1. A Kezelő az Ügyfél beleegyezésével szerzett adatokat dolgozza fel, amelyeket az e-shopban létrehozott elektronikus megrendelés során gyűjt.

  2. Feldolgozásra kerülnek az Ügyfél azonosításához és elérhetőségéhez szükséges adatok: név, cím, e-mail, telefonszám.

  3. Az adatok a szállítási, számviteli és szerződés teljesítési célokra kerülnek feldolgozásra a törvény által előírt időtartamig.

A személyes adatokat nem teszik közzé, és nem kerülnek át más országokba.

3. Az adatkezelés célja

A Kezelő az Ügyfél személyes adatait az alábbi célokra dolgozza fel:

  1. Regisztráció a honlapon 

  2. Elektronikus megrendelés teljesítése

  3. Szerződéses kötelezettségek teljesítése és jogszabályok betartása

  4. Szükséges kommunikáció a vásárlóval (szállítás, számlázás, ügyfélszolgálat.

4. A személyes adatok tárolásának időtartama

  1. A személyes adatokat a szerződéses kapcsolatból eredő jogok és kötelezettségek teljesítéséhez szükséges ideig (általában 3 év) tárolja a Kezelő.

  2. Az adatkezelő köteles minden személyes adatot törölni a tárolási idő letelte után.

5. A személyes adatok címzettjei és feldolgozói

Az Ügyfél adatait a következő alvállalkozók kezelhetik:

  • Webnode AG (webáruház rendszer);

  • Szállító társaságok;

  • Google Analytics (weboldal statisztika).

Ezek az alvállalkozók elengedhetetlenek az elektronikus megrendelések teljesítéséhez.

6. Az Ügyfél jogai

Az Ügyfél a GDPR-ral összhangban jogosult:

  1. Hozzáférés a személyes adatokhoz;

  2. Helyesbítéshez;

  3. Törléshez;

  4. Feldolgozással szembeni kifogás benyújtásához;

  5. Adatok hordozhatóságához;

  6. Hozzájárulás visszavonásához írásban vagy e-mailben: wooditkft@gmail.com

  7. Panaszt nyújthat be a felügyeleti hatóságnál a GDPR megsértése esetén.

7. A személyes adatok védelme

  1. A Kezelő műszaki és szervezeti óvintézkedéseket tesz az adatok védelme érdekében.

  2. Biztonsági intézkedések: jelszóval védett hozzáférés, víruskereső szoftver, rendszeres karbantartás.

8. Záró rendelkezések

  1. Az elektronikus megrendelés leadásával az Ügyfél elfogadja az adatkezelési szabályokat.

  2. A szabályzat elfogadása a megrendelési űrlapon jelölőnégyzet bejelölésével történik.

  3. A Kezelő fenntartja a jogot a szabályzat frissítésére. Az új verzió a weboldalon lesz elérhető.